Marketingul şi educaţia în muzee, editia a IV-a

Coordonatori: Raluca Ioana Andrei, Eliza Irina Penciu
ISSN 2247-9473
Anul apariţiei: 2013
Număr pagini: 250
Format: 14,8x21cm (A5)
Preţ: 5 Lei

Cea de a patra ediţie a sesiunii de comunicări Marketingul şi educaţia în muzee, desfășirată ca secțiune a programului aniversar Muzeul în aer liber din Dumbrava Sibiului. Amintiri. Realizări. Perspective. Strategii și politici de dezvoltare a muzeelor din România, a reunit la Sibiu, la Muzeul ASTRA, în zilele de 2 și 3 octombrie 2013, specialişti din instituţiile de cultură şi din cadrul ONG-urilor din România, profilate pe realizarea şi promovarea activităţilor de educaţie muzeală nonformală, dar şi pe activităţi de marketing cultural.

Sesiunea naţională de comunicări a beneficiat de variate abordări analitice evoluând de la preocupări de istorie locală, etnografie, activităţi educaţionale ce implică voluntariatul și educația nonformală, programe de formare cu teme de istorie, istorie naturală și istoria artei, arheologie, exemple de bună practică în ceea ce priveşte valorificarea patrimoniului prin accesibilizarea lui în mediul virtual sau prin preocupări de peisagistică muzeală sau activități ce au implicat participări ale elevilor din ciclul liceal la proiectele derulate de instituțiile

Raluca Ioana Andrei
Irina-Eliza Penciu