Marketing_2014

Marketingul şi educaţia în muzee, editia a V-a

Coordonatori volum: Raluca Ioana ANDREI, Irina-Eliza PENCIU. Lucrările Sesiunii de comunicări: Marketingul și educația în muzee, Sibiu, 1 – 4 octombrie 2014
ISSN: 2247-9473
Anul apariţiei: 2014
Editura “ASTRA Museum”
Număr pagini: 200
Format: 14,6  x 21 cm
Preţ: 15 Lei

Prezentare

Cea de a cincea ediţie a sesiunii de comunicări Marketingul şi educaţia în muzee, desfășurată între 1 și 4 octombrie 2014, a reunit la Sibiu, la Muzeul ASTRA, specialişti din instituţii de cultură, din ONG-uri și din companii interesate de modalităţile de promovare a patrimoniului muzeal, de realizarea şi promovarea activităţilor de educaţie muzeală nonformală, dar şi pe activităţi de marketing cultural.
Sesiunea naţională de comunicări a beneficiat de variate abordări analitice evoluând de la preocupări de istorie locală, etnografie, activităţi educaţionale ce implică metode formale și nonformale de transmitere a mesajului în valorificarea patrimoniului muzeal, programe de formare cu teme de istorie, istorie naturală și istoria artei, arheologie, exemple de bună practică în ceea ce priveşte punerea în valoare a patrimoniului prin accesibilizarea lui în mediul virtual, prin preocupările turismului cultural sau prin activități practice ce au implicat participări ale elevilor din ciclurile, de la preșcolar până cel liceal, la proiectele derulate de muzee.

 

Raluca Ioana Andrei
Irina-Eliza Penciu